30 Eylül 2010 Perşembe

Biri FikirSiz Mi Dedi?!! :)


Tık tık tık.. Ben geldim! Kim mi? Fikirsizler kültür-sanat ekibinin çiçeği burnunda üyesi :) 
    Çoook heyecanlıyım çok. Bu blog işini halledebilecegim konusunda endişelerim vardı fakat ekip arkadaslarım benim endişelerimi takmayip bana cesaret verdikleri için korku falan kalmadı ortada bende cesaret ederekten yaptım veeee sıcağı sıcağına bugünü yazacagım. İşte heyecanım bu yüzden.

    Okuldan çıktım ve kahve dünyası na önceden gidip bizi beklemeye koyulmuş takım kaptanımızla buluştum. Sevgili halkla ilişkiler sorumlusu merve nin de gelmesiyle başladık
hummalı bir konuşmaya . Muhteşem fikirler havada uçuştu ve bizim ağzımız kulaklarımızdaydı. Ben o kadar sabırsızlandım ki ; paylaşılan görevler , belirlenen isimler , alınan kararlar... her şey hemen olsun istiyordum. Onlara nasıl sabredebildiklerini sordum. Yapılan işin hakkının verilmesi için bu şarttı mutlaka.

    Bu üç beyin arasında gerçekleşen kasırga sonunda süppper fikirler çıktı ortaya. Dedim ya ben çok sabırsızlanıyorum siz de bekleyin her şeyi de açıklamak olmaz degil mi :)

    Masadan gülenyüzlerle , kafamızda uçuşan birsürü baloncukla kalktık ve ilerlerken kahve dünyasının muhteşem çikolatalarıyla günü sonlandıralım dedik. Tavsiye ederim aldığımız kalıp çikolata (hatta külçe şeklinde) insana yerken sabun havası vermiyor da değil :) Aaa bi dakika biricik kaptanımızın bize aldığı eğlenceli hediyeleri yazmayı nasıl unuturum . bir resmini de çektik hatta çok güzeller ama degil mi tekrar teşekkür ederiz canımcım!!!

     Eve dönerken konuştuklarımız, hazırlananlar , yapılacaklar geliyordu gözümün önüne. Ben daha şimdiden çok yeni oldugum halde oldukça keyifliyim ve beklentilrim çok. Heyecanlıyım çünkü ortaya çıkacaklar nasıl olacak ve onlar ne kadar beğenilecek merak ediyorum

    Bence her şey çok güzel olacak , bakalım bakalım nasıl?!!! 



  Rana Balta

2 yorum:

  1. Rana FikirSizler'e hoşgeldin. çok samimi paylaşımına bayıldım:)) Ekip arkadaşların da mükemmel. Harikasınız kızlar. Projeniz de harika. Süper olacak her şey inş:)

    YanıtlaSil
  2. vayy beğenmene çok sevindim :)) ee napiim ortam çok samimiydi aynen yansıtmaya çalıştım. bence de bence de çok güzel olacak :))

    YanıtlaSil