31 Ekim 2010 Pazar

O-ku-yo-ruz !!!

     
 Oyyyy çok geç kaldım çok! Tam onüç gün geçmiş etkinliğimizin üzerinden. Ayın onyedisinde köprüdeydik. Düşüntaşın derneğiyle kitap okuma etkinliği için. Sınavdı telaşesiydi derken ihmal ettim.
         Pazar sabahı uyandım . Dedim hava çok karanlık, yağmur da var iptal edilmiş midir acaba diye. Sıcak yatağımdan kalkmak zor geldi açıkcası :). Bu düşünceler kafamda uçuşurken Tuğçecim sağolsun sayesinde yataktan kalkabildim. Apartopar hazırlandım evden çıktım o arada yarışa katılmamız için gerekli olan broşür mü desem kağıt mı desem bilemedim numara bittiği için onlarla girecegimizi söylediler neyse onları unuttuğumu farkedip geri döndüm, üstelik geç kalmışken, hem de o kağıtlara ihtiyacım olmayacağını olay yerine gidince anlayacaktım.
        Gittiğimde beni bekliyo olarak buldum bizimkileri hemen doluştuk metrobüse keyifli bir yolculuğa başladık . Yarışın başlayacağı yere geldik baya bir yol geldikten sonra. Çok kalabalıktı kendimize bir yer bulduk ve saat 09.30 gibi maraton başladı, bizim maratonla pek ilgimiz yoktu gerçi yürüyorduk :)  Yer yer durup beş dakika on dakika kitaplarımızı okuduk gerçi sonra bi baktım elimde kaptanımın makinası her yere ben gidiyorum her yerden adımı duyuyorum foto çekmem için :)

       Çok keyifliydi herkesin dikkatini çekti e çok normal akın akın insanlar yürürken ben de, toplaşıp yere oturmuş  kitap okuyan insan görsem merak ederim . Ama onlar merak etmekle de kalmadılar geldiler onlar da okumak istediler çok katılan oldu yanımızda yürüyen kitaplarımız bile vardı :)
       Okuma etkinliğimizi bitirdikten sonra saate baktım bire geliyordu artık polisler rica ettiler hani 'trafiğe acılacak köprü lütfen boşaltır mısınız' şeklinde :) Biz de napalım e bu kadar kaldık ayrılalım bari köprüden diyerekten Beşiktaş' a doğru yola koyulduk. Epey yorulmuştuk ama çok keyifli bir gündü benim için eminim herkes için öyle olmuştur çok yorulduğumza değdi bence . Ayrıca köprüde yaya olmakta pek bir keyifliydi hani herkese tavsiye ederim :)) Son olarak ihmalkarlığım için tekrar özür dileyip bu haftaki yazıyı da sonlandırıyorum , artık darısı diğer etkinliklere...

      Rana Balta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder